Я студент-иностранец. Меня зовут Хасан. Я приехал из Судана. Я учусь в университете на подготовительном факультете. Сначала я изучал только русский язык. Поэтому я никогда не смотрел в расписание. Расписание висит на стене в деканате. Но
21
теперь каждый день у нас разные предметы. И поэтому я обязательно должен смотреть и проверять расписание.
Сегодня понедельник. В понедельник в расписании математика и русский язык. Завтра вторник. Во вторник в расписании химия и информатика. Послезавтра среда.
В среду – физика и русский язык. В четверг – математика и черчение. В пятницу –
русский язык и физика.
Чтобы не забывать предметы, необходимо каждую неделю
писать расписание в тетрадь.
В субботу и в воскресенье мы не занимаемся, это наши
свободные дни. В субботу и в воскресенье мы отдыхаем, ходим в библиотеку, на рынок, в магазины, в кинотеатр, в театр, в кафе.

Ես օտար ուսանող եմ օտարերկրյա ։ Իմ անունն է Հասան։ Ես եկել եմ
սուդանից ։ Ես սովորում եմ համալսարանում նախապատրաստական ֆակուլտետում:
Սկզբում ես ուսումնասիրել եմ եմ միայն ռուսերեն ։ Այնպես որ, ես երբեք չեմ
նայում դասացուցակում։ Ժամանակացույցը կախված է պատին դեկանատի. Բայց 22
այժմ ամեն օր մենք տարբերում էնք ենք
առարկաները։ Եվ այսպես, ես անպայման պետք է
դիտեմ եւ ստուգեմ դասացուցակը։
Այսօր երկուշաբթի. Երկուշաբթի մենք ուն ենք
մաթեմատիկան եւ ռուսերենը:
Վաղը երեքշաբթի է։ Երեքշաբթի ժ ամանակացույցի
քիմիա և ինֆորմատիկա։ Վաղը չորեքշաբթի է
Չորեքշաբթի ունենք ‘ ֆիզիկա եւ ռուսերեն: Հինգշաբթի
– Մաթեմատիկա և գծագրություն: Ուրբաթ –
ռուսաց լեզու եւ ֆիզիկա.
Չմոռանալ բերել իրերը, դուք պետք է ամեն շաբաթ
գրեք ժամանակացույցը տետրում:
Շաբաթ եւ կիրակի մենք չենք զբաղվում, դա մեր
ազատ օրերն էն. Շաբաթ եւ կիրակի մենք հանգստանում ենք, քայլում հաճախում
գրադարան, շուկա, խանութներ, կինոթատրոն, թատրոն, սրճարան:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *